Att vara ensam hemma

Shit, jag är verkligen inte bra på att vara ensam hemma en lördag. Vad gör man!? Jag har nästan alltid nått för mig antingen själv eller med älsklingen eller på någon polare. Men har jag inget att plugga på, någon att vara med eller tränar inte så är jag nästan alltid med älsklingen. Men nu när han ä bortrest över hegen blir det plötsligt massa tid över till mig själv. Tiden känns som om den går mycket långsammare oxå. Jag har hunnit med massor idag o det känns som att kl borde vara mycket mer än vad den egentligen är!

Jag vaknade jätte sent, halv elva, drack kaffe och åt frukost. Sedan började jag städa då jag ska ha fest här idag. efter det bar det in till glasbanken och Teknik magasinet för införskaffning av div. förnöjes artiklar. Sedan blev det en jätte disk hemma att ta hand om samt lunch.

Sen då, nu har man städat gjor det man ska göra och har inget att göra. Vad gör man är man inget har att göra? Jag har tittat på två avsnitt på e serie som jag börjat titta på, kollat runt lite på nätet, busat med katterna men nu då?

Jag är sämst på att inte ha något att göra, har alltid varit det, kommer alltid att vara det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!!!

Vilken fin blogg du har!!! O du, du har nog svårt att bara vara, men du kommer att lära dig det, jag lovar!! Älskar dig ungen min!!!//Mamma

2009-12-07 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0