lördagsbloggande

En trevlig upptäkt jag kom på idag är att jag kommer få ut 12 tusen netto från jobbet och 12 tusen netto från CSN i januari! 24 tusen spänn! Bara så där! Fy fan vad nice! 10 tusen ska sparas tll sommaren, sen ryker det vanliga till hyra och mat mm. Ca 6 tusen. Detta innebär att jag har 8 tusen kvar till div.! Kan hända att jag sparar lite mer.

Men det kommer bli en hel del jobb. Vi kommer jobba hela julveckan förutom juldagen. Sedan jobbar vi hela nyårsveckan förutom nyårsafton och nyårsdagen. Så nyårsafton får vi festa iaf! Men sen är vi lediga från den 5 januari till den 14 januari. Sen är det tenta som gäller och jobb den helgen. Det är nice, men det lär bli massa pluggande den lediga tiden, stor tenta i fysiologi och anatomi. Gissa vilken muskel "musculus Gluteus maximus" är!



Nästa vecka är det Julbordet den stora happenigen på torsdagen. Ska bli sjukt kul att gå på Liseberg på dess julmarknad, samt gå in på Ice Bar innan julbordet. Något som mer händer nästa är att jag vetat om Elias existens i två år den 14.

Jag kan även tipsa om att ifall man glömmer ha i socker i sina lussikatter så kan man pänsla dem med något, typ äggvita och sedan rulla dem i socker. blir jätte gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0