Anledningen till namnet på denna blogg och anledningen till denna blogg!

Så var det äntligen dax för mig att starta en ny blogg då det har varit i behov av det väldigt länge. Detta på grund av att jag ska känna att jag inte har lämnat ut för mycket av mitt liv via denna blogg. Allt som skrivs här kommer vara sånt som kan läsas både av min familj, mina vänner och annat löst folk som känner för att läsa denna blogg.

Namnet på denna blogg kommer från Johan Glans stå upp show på Stockholm live, där han myntar uttrycket Cityko. Då jag är en kossa(kvinligt kön) och flyttat från en storstad till en annan storstad kände jag mig väldigt träffad av detta uttryck, Cityko.

här kan ni även se detta mycket roliga filmklipp där han skojjar om detta och mycket mer!



För de som är intresserade av tidigare inlägg finns det att läsa på Fialottaplingplong.blogg.se . Men det är här de nya inläggen kommer att skrivas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0