Att vara ledig...

Innebär inte att man kan ligga i sängen hur länge man vill, spela tv-spel hela dagen eller göra precis ingenting!

Utan det innebär en heldag städning av lägenheten och tvättning av kläder. Men nu är jag äntligen klar och känner mig nöjd med att jag faktiskt tog tag i det. Känns mycket bättre nu att gå omkring i lägenheten o slippa se massor med dammråttor och skräp överallt.

Så nu ska jag gå över från att städa lägenheten till att städa mig. Vronkan (veronika) ska komma hit snart och hjälpa mig och färga ögonfransarna samt brynen och dricka lite vin, det är jue trots allt fredag!




Imorron så är det inflyttningsfest hos Emelie och Robin som gäller, undrar vad för roligt man ska köpa till dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0