Updating

Flera gånger denna vecka har jag velat blogg men inte haft tid, då det  har hänt massor och jag har varit tvngen att plugga inför en tenta som jag hade idag.

Det första jag kan berätta var att helgen som var var jäte trevlig hos päronen, där mamma fyllde jämna 50 år! Vi tillbringade vår tid där genom att besöka "hälsomässan" samt "allt om mat mässan" medans faderskapet med samboskapet (ruffs och kaluffs som jag kallar dem när de är tillsammans) vandrade omkring på båtmässan. Sedan på lördagen var det party party med bowling samt kalas hemma hos päronen för att fira mamma. söndagen var bara en lugn och härlig dag där vi sedan bega oss hem igen till goa Göteborg.

I veckan haar det varit mycke plugg men man har hunnit med en del annat oxå. Tillexempelt så var vi på konsert med Hoffmaestro and Chraa. Sjukt bra band med bästa scennärvaron som man kan få. Ett band att rekomendera att lyssna på!


 

Men nu ska jag återgå till "the real life" som en datornärd skulle sagt ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0