Så många tankar...

just nu finns det verkligen så många tankar som rör sig inom mig. mycke handlar förstås om min kära Amiga och det som händer efter detta liv.Vi fick hem igår hennes obduktionsrapport och hon var tydligen väldigt sjuk i kroppen, men orsak till  detta kunde inte fastställas. Så nu har man gått och blivit hönsmamma till mina andra bäbisar. Men det var inte mycket som kunde göras annorlunda i detta fall. Men jag e än mer observant på våra katter nu.
Men så for jag har en lug stund där tankarna får sväva fritt tänker jag ofta på det som hänt och vad som händer sen. Jag hoppas att man kommer till ett paradis där man mår bra. Detta för att jag hoppas att Amiga ska ha det så bra som möjligt!

Jag har inte tidigare förlorat någon som har betytt så mycket för mig och som jag har haft en sån sark relation till. Jag har varit med om andra bortgångar nyligen men dessa personer har jag inte haft lika starka kännslor för som men min lilla bäbis. Låt oss nu hoppas att det dröjer länge tills det händer igen. Nu vill jag bara vara lycklig och glad över det jag har. Se frammåt igen med positiva tankar.

Allt går bra med Nisse och Chilli. De busar och bråkar, men det är inte riktigt lika djup relation mellan dem som det var mellan Chilli och Amiga. Men jag tror att det kommer att komma. Just nu ligger de rumpa mot rumpa i soffa bredvis oss.
Nisse är hur go som hellst, riktig mammagris har han blivit. Jag ska nog lyckas få honom till att bli en mysig knäkatt. Han kommer på morgonen när klocka har ringt och vill säga godmorgon med lite mys. Han kryper gärna under täcket o lägger sig en stund! Mysa mys!

Idag 17.40 fick min kära bror sitt första barn, en liten William. Det verkar som om det är pojkar för hela slanten i denna familj. Snart kommer även B2 som min andra kära bror har lyckats med, får se om även det blir en pojke. Jag hopps på en flicka för att jämna ut könsfördelningen lite.
Jag känner att jag missar så mycket här nere som händer i Stockholm. Jag vill umgås mer med mina bröder och deras familjer och skapa en bättre och djupare rellation med dem samt agera barnvakt. Sånt som man tänker sig att man ska ha en lillsyrra till. Men det kommer, är bara ett år kvar här nere.

Men jag är så glad över att jag faktiskt tog chansen och flyttade ner hit. Jag har lärt känna både mig själv bättre och massa nya underbara människor. Dessutom har jag lärt känna en ny härlig stad, Göteborg. Hade det inte varit för att jag har min familj och Carro i Sotckholm hade jag lätt kunnat bott kvar här.

Nog för tankar för denna gång, dags att sova för att orka med morgondagens arbete!

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0