5-kamp på Liseberg

Är man några stycken ska man definitivt köra 5-kamp på Liseberg. Vi var några i klasssen som gjorde detta i måndags. 60 kr kostar det och då får man 5 spel samt tre lyckohjul-spel. En av oss van en jätte dumle på en av dessa biljetter så de var värt det. Det blev mycket skratt men även skrik då vi fick åka uppsvinget gratis två gånger. Sjukt läskig är den, mest för att man inte sitter fast ordentligt så det känns som om den pinnen som håller fast en ska lossna hela tiden. Skulle känts bättre om det satt en "säkerhets-spänanordning" som försäkring i fall spärren släpper på pinnen.

Sen blev det middag på "Chezzan" med några öl och pojkvänner. Efter det bar det hemmåt för mig för att ta det lugnt och lägga mig tidigt för att gå upp tidigt och träna. Trodde jag! Det visade sig när jag kom hem att mina kära grannar satt utanför "Loungen", vår party-lokal i huset, och grillade med massa öl. Så det var bara att sätta sig där för att ha det trevligt. Efter ett tag kom boxen och vattenpipan ner. Vi satt där och hade det jätte trevligt, jag tror vi var rund 10 st. Efter ett tag kom det ett par till som tydligen bor i ett annant hus som hade sett oss och frågade om det fick "joina" oss. Så där satt vi en måndagkväll, en försommarkväll från sin bästa sida. Gott att dricka i glada vänners sällskap. Så min kväll blev inte så tidig...

Igår så skulle jag gått på lunch i skolan och gått på konsert med tjejerna. Men jag fick en sån mensvärk att allt blev inställt. Men jag fick köpt ett par snygga sandaler igår iaf. Nu är det sommar! Bara bikinin och bikinikroppen som saknas, men det är på g, jag ska jue iväg och träna snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0