en tanke...

Jag har en tanke om att man förenas med alla man älskar och har älskat livet efter det här. Och att man ser de man älskar på det sätt som man vill minnas dem. Jag tror och jag hoppas att det är så här, att man lever vidare någon annanstans med sina nära och kära, människor som djur men även platser som man har kär. Man lever vidare med sina minnen, sina lyckliga minnen.

Med denna tro och hopp kommer jag bära med mig resten av livet för att kunna lättare ta farväl av de som går vidare, för jag kommer att träffa dem igen. Även då det är tid för mig kommre det vara lättare för jag vet att jag då kommer att återförenas med de jag älskar.

En liten tanke som jag behövde skriva...Ett sätt för mig att bearbeta min sorg efter en förlorad kärlek och vän. Vi kommer att ses igen min kära Amiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0