Lite gott och blandat med bilder

Till att börja med vill jag medela att jag känner mig sjukt stolt över att jag har suttit i skolan i dag i flera timmar och pluggat, därefter så gick jag på ett svettigt indoorwalking-pass för att sedan laga sjukt nyttig middag med falukorv och macaroner efter en uppfriskande dusch.

Appropå mat så kan jag rekommendera risotto-ris. Så enkelt att laga och så gott det blir. Man kan ha i lite vad man vill, allt från champinjoner till kyckling. Jag tror jag hade i sist jag gjorde det champinjoner, bacon, sockerärtor, lök, morötter och paprika. Men man kan variera i det oändliga, och det blir så krämigt och gott!

 

Jag har suttit och kollat in mina bilder på mobilen och kom på att jag inte har visat hur fint vi hade det på nyår när vi dukade upp på en inglasad hörn-balkong på 8:e våningen. Så här e några blder:

 

 

Åh jag måste bara visa världens coolaste Bag in Box!

Den är formad som en handväska med tyg-handtag. Den ska jag köpa mot sommaren! Hoppas den är god oxå!

En annan sak som jag e stolt över är våran jätte fina kökslampa som vi köpte på Halens, väl värt pengarna. Jag har sett samma lampa i handeln för nästan det dubbla!

Och så lite rapporteringar om hur det går med att toalett-träna våra katter. Har nu börjat med att sätta upp toalett-tränaren på toaletten för att vänja dem med att göra sina behov där uppe. Snart ska vi sätta dit insättnigen med ett litet hål i för att vänja dem med det. Så här der det ut:

Och så lite bilder på mina bäbisar!


(Det ständiga filmsälskapet Amiga kryper gärna upp högt och nära i knät)

Och till sist vill jag bara rekomendera en parfym som luktar sjukt gott! Glöm ej att förvara parfymen i kylen för bästa hållbarhet!

 


Carolina Herrera - Chic

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0