Massageutbildning


I morgon var det dax då! Så som jag har längtat och väntat! Imorron är det första dagen av 4 dagar som jag ska utbilda mig till diplomerad massör. Det ska bli så intressant att få lära sig att massera på rätt sätt och proffisionellt. Så till sommaren är det jag som får dig att må gott i hela ryggen. Kan även ge dig kostrådgivningar om du vill det. Men först så ska jag köpa en massagebänk, kommer gå på 2700! Och det är billigt! Men om man sedan tänker att jag kan ta ut 250-300 kr för en timmes massag så har jag tjänat igen de pengarna på 10 massager! Det är ingenting!

HAHA sitter och tittar på "Blåst" ett amerikanskt "Blåsningen", hur kul som helst! Märks att de har mer resurser att röra sig med, det blir lie galnare då! Att rekommendera!

Men nu ska jag läsa lite o snart sova! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0