Sommar, sommar, sommar

Härliga sommartider börjar närma sig med stormsteg! Man blir bara sugen på att handla massa vår- och sommarkläder när solen skiner ute! Helt underbart är det. Satt häromdagen i solen med Emelie och vi såg en tjej gå förbi med pumps och uppvikt byxa så att anklarna syntes. Det är vårfeeling!

Nu har jag börjat massera folk på min massagebänk och det gå riktigt bra. Det är riktigt myssigt och avkopplande att massera. Men nu längtar jag mest till att få massera hemma i stockholm. Det är trots allt mamma som har bekostat denna massageutbildning och då ska hon få massa massage! Med tanke på att en vanlig massage kan kosta ca 500 kr så innebär det att hon har ca 5 ggr massage upp på mig. Men hon har jue säkrat massa massage i framtiden då jag kommer kunna massera henne massor.

När jag sedan ska börja massera på riktigt så kommer jag ta ut ett "kompis"-pris för det,200-300 kr för en helkroppsmassage känns rimligt. Vill man bara ha halvkropp så får det väll bli 150 kr kanske. Måste jue få igen pengarna som jag lagt ut på bänken. den var inte så billig heller.

Men nu ska jag göra iordning mig för seminariet idag! Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0