Bra vecka!

Idag har det varirt en väldigt bra dag måste jag säga. Det börjar med att jag och Elias dricker kaffe och läser dagens GP i sängen i en hel timma! Så lillgammalt men så mysigt. Sen lite stros och disk för att sedan åka in till biblioteket för att låna en bok om ledarskap. Där möter jag upp Emelie för att ta en glass i solen. Lite kallt men ändå mysigt. Tyvärr så tappar Emelie halva sin glass som hon så hjärtligt skänkte till fåglarna. Sedan strosade vi längs med Avenyn för att sedan skiljas vid domkyrkan. Väl där möter jag upp Jonna på Friskis & svettis för att träna ett medelpass. Sjukt peppad blev jag när man har någon man känner med sig.

Efter det bar det hem för att göra iordning sig, för jag skulle iväg och köpa ett "brick-bord" från blocket. Efter det sedan var det bara hem och lämna det för att åka iväg igen till Coop. Där handlar jag räkor och vitlöksbröd med tillbehör för att mysa mysa med lite vitt och räkor när Elias kommer hem.

Så nu sitter jag här och väntar på honom och känner mig jävligt effektiv för dagen. Måste bara skriva att jag är jävligt nöjd med mig själv denna vecka. Började med att jag på måndagen kör ett jävligt tufft indorvalkingpass, tisdagen har vi ett aktivt pass i skolan i tre timmar, igår körde jag ett medelpass precis som idag. Följande två dagar blir det ingen träning tror jag, men på söndag ska jag köra ett medelpass efter jobbet är planen. Mår jävligt bra med denna träning, hoppas det får fortsätta så här, det behöver jag, det vill jag verkligen!

Jag vill inte säga att jag är tjock men jag vill inte heller säga att jag är smärt och smal. Jag kommer aldrig få den kropp som alla snygga och sexiga kändisar har, jag är inte skapt så helt enkelt. MEN jag kan få en mer smärt och snygg kropp, det är det jag vill uppnå.

Amore

Kommentarer
Postat av: Din pulla

Man är aldrig 100% nöjd med sig själv. Man vill alltid ha det man inte kan få. Men jag vet att många tjejer kollar på dig och tänker att"shit, tänk om jag såg ut så".



Du är finast!

2010-05-07 @ 14:07:34
URL: http://bellevue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0