Nu jävlar!

Skjut aldrig upp det du hinner och kan göra idag OCH inte tar mer än 5-10 min till morgondagen. Månste lära mig att ta tag i saker redan från början! Händer ofta att jag fastnar vid fel saker och gör inte det som var tanken. Men nu jävlar så ska jag fan med ta tag i mig själv och inte skjuta upp saker o ting!

Första prio; Inte fastna på facebook eller gå in där mer än tre gånger per dag.
Andra prio: Att inte skjuta upp träning utan prioritera träning
tredje prio: Se till att plugga i tid!

Sen har jag massa andra saker som jag måste ta tag i men det orkar jag inte ta upp här.

Något som jag känner att jag verkligen måste ta tag i är "beach 2010-kroppen". Känner att jag har förfalligt något under vintern o inte tränat som jag ska. Måste omvandla lite fett till muskler och få en fastare kropp igen. Måste tänka på vad jag äter o dricker samt komma igång med träning minst tre dagar i veckan, ordentlig träning samt en o annan mjuk träning som promenader och cykling.

Jag går jue kost o friskvårds programmet så det ska väll inte vara något större problem egentligen. Det gäller bara att ta tag i det och se fram emot det. Jag ser fram emot träningen och tycker det är roligt, men det finns så mycket annant som är roligt oxå som träningen tar tid ifrån. Men det är bara att avsätt tiden som behövs! Egentligen vill jag börja jogga igen men jag har två dåliga bortförklaringar till detta, 1: jag har inga bra skor och måste därför köpa mig ett par men kommer aldrig iväg o gör det för det finns så mycket annat roligt att lägga 1500 kronor på, 2: det finns ingen bra löprunda här, vill helst springa i skog för att lindra mina leder då jag e ganska tung i kroppen.

Så mitt mål med att "beach 2010-kroppen" är egentligen att ett par jeans som jag precis får på mig ska jag kunna ha på mig och att det ska sitta bekvämt på mig. Ingen vikthysteri, bara känna mig mer bekväm i kläderna!


Kommentarer
Postat av: Den lilla söta som inte är delfinen.

Det går jag med på. MEN, du måste blogga också!!!!

2010-05-06 @ 15:53:16
URL: http://bellevue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0