Regn, regn, regn...

I helgen bär det av till kalmar och bo på en biodynamisk bondgård. Det ska bli jävligt kul. Det är Elias vän vi ska hälsa på samt hans familj som han känner väldigt väl. Bara hoppas att min allergi inte gör sig för mycket besvär med att irritera mig!

Igår var vi och lämnade katterna till en granne här i huset som ska passa dem över helgen medans vi är borta. Vi satte upp lappar i portarna och det var faktiskt en hel del som hörde av sig! Det finns vänliga människor på denna planet, jag som nästan hade tappat hoppet!
Det känns otroligt tomt utan dem, saklnar deras spring och kurrande. Curry brukar krypa under täcket på morgonen när klockan ringer och vill kela. Det saknade jag nu! Och igår kväll saknade jag att ha dem i soffan när vi satt och spelade.

Men på söndag får jag se dem igen. Hoppas de har det bra nu och att det går bra för paret som passar dem och att de inte blir för avskräkta efter att de ha passat dem. Jag tror att det kan ligga till så att tjejen vill passa katterna för att övertala killen till att de ska skaffa katt. Bara hoppas att det går bra för dem nu så att de kan skaffa katt sedan.

Nä nu ska jag göra iordning mig det sista för att sitta på ett tåg i 4 timmar! dock så sitter vi i 1:a klass iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0