Study and the city!

OBS! Skre vs igår förmiddag!

Jag skulle inte riktigt vilja kalla mitt liv för "sex and the city" snarare "Study and the city" om man vill komma på en egen verision av det. För det är vad mitt liv mycke kretsar krig just nu. Det sociala livet hör ihop med "city", det vill säga vännerna och pojkvännen och livet utanför pluggandet. Nu är det ca 1 år kvar som man verkligen kan njuta av studentlivet, sen väntas verkligheten! Det känns så sjukt overkligt att det bara är ett år kvar!

Men nu ska jag inte tänka på det, måste få njuta av det här nu! Idag ska jag till hammarkull karnevalen med några vänner för att njuta av de många kulturer som finns där samt dricka öl o äta god mat! Sen är det melodifestivalen som väntas med goda vänners sällskap!

Sönda väntas plugg, för på måndag är det tenta! Men söndag är inte bara allvar, vi ska även åka till ikea och köpa två fotöljer till våran lounge på balkongen! kommer bli sjukt mysigt! Bilder kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0